Máme pro Vás to,

co v běžném kalendáři nenajdete.

Vzájemně propojené události, kontakty a úkoly.

Vše na pár kliknutí, v jednom rozhraní, bez dlouhého zapisování.

Vždy a všude přehledně na dosah ruky, v mobilní aplikaci.

Kalendář Calendee

Výběr událostí a aktivit

Historie aktivit u kontaktů

Sdílení kontaktů

Delegování úkolů

Šablony na projekty a úkoly

Statistiky pro manažery

Sdílený kalendář

Přehledně vidíte, kdo z týmu na čem dělá, a s kým. Snadno se tak rozhodnete, koho poslat na nový termín nebo kam zapsat novou schůzku

Správa kontaktů

Sdílejte kontakty, označujte je štítky a třiďte do seznamů. Můžete k nim i zapisovat poznámky, ukládat dokumenty a sledovat jejich historii.

Úkoly a projekty

Vytvářejte úkoly u jednotlivých kontaktů nebo událostí v kalendáři. Můžete je delegovat, řadit, třídit, seskupovat do projektů a ukládat do šablon. 

Statistiky

Na pár kliknutí si zobrazíte, kolik proběhlo aktivit a s jakými výsledky. Za celý tým, jednotlivé členynebo vybrané kontakty.

Plánujte v kalendáři

Urychlete si plánování aktivit výběrem z přednastavených variant telefonátů a schůzek ušitých na míru různým odvětvím.

plánování v kalendáři
události spojujte s kontakty

Události spojujte s kontakty

Většina událostí je spojena s nějakým kontaktem. Propojte je, přidávejte poznámky a označte je štítky.

Zaznamenávejte výsledky a plánujte následující aktivity

Až událost proběhne, vyberte některý z přednastavených výsledků. Zapište si ke kontaktu poznámku a rovnou přidejte novou událost, například druhou schůzku či telefonát.

vytvářejte a delegujte úkoly

Vytvářejte a rozdělujte úkoly

Vyplynul z proběhlé události nějaký úkol? Třeba odeslání emailu nebo příprava nabídky? Odteď už nezapomenete. Automaticky vytvořte nový úkol, jednoduše a bez nutnosti otevírat jinou aplikaci nebo diář.

A úkoly můžete i delegovat kolegům.

Analyzujte aktivity a výsledky

Rozlučte se s excelovými tabulkami a nekonečným čekáním na podklady a data z poboček a od jednotlivých obchodníků. Vaši manažeři a vedoucí mohou kdykoliv nahlížet do různých statistik, individuálních a týmových.

Co říkají ti, kdo FreshFlow znají?

„Přidaná hodnota Partners Office (personalizovaná verze FreshFlow v Partners) ve správě kontaktů je
obrovská. Každý, kdo to myslí s budováním firmy a businessu vážně, by ji měl využít. Správný time
management je jedním z klíčů úspěchu. Jak se říká: Lidé neplánují krachovat, ale krachují v plánování.
Partners Office mi dává možnost do útrob firmy a mít kontrolu nad efektivitou svých
spolupracovníků. Obě tyto funkcionality považuji za naprosto zásadní a využívám je velmi často.“

Michal Krejčí

Partner společnosti, Partners Financial Services

„FreshFlow jsme aktivně využívali při realizaci naší akviziční kampaně, kdy prokázal, že je mocným
nástrojem v řízení obchodní sítě.“

Petr Kopřiva

Head of Multichannel Marketing and Customer Care, NN Životní pojišťovna

„Systém FreshFlow jsme vyhodnotili jako velmi efektivní nástroj activity managementu a interaktivní
zpětné vazby napříč celým obchodním týmem. I proto jsme se rozhodli implementovat ho v rámci celé
Kmenové obchodní sítě Allianz pojišťovny, a.s.“

Petr Hladný

Obchodní ředitel pro KOS, Allianz pojišťovna, a. s.

Začněte s FreshFlow ještě dnes!

Na 30 dní zdarma

Bez zadávání platební karty