Veďte si elektronický diář – vše ostatní nechte na FreshFlow

Není to obyčejný sdílený kalendář
Celý byznys budete mít na jediném místě. Co všechno v systému najdete?

Kalendář

Kalendář

  • Pro přehled o struktuře a počtu typů schůzek, které chcete sledovat (např. úvodní schůzka, obchodní jednání, servis).
  • Ke každé schůzce zadá obchodník zpětnou vazbu, a to jediným kliknutím.
  • Sdílejte potřebné informace efektivně. Je jedno, jestli je chcete předat vlastnímu týmu, externím spolupracovníkům nebo třeba pracovníkům call centra. 
Mobilní aplikace

Mobilní aplikace

  • Ukončíte hovor. Vyberete jeho výsledek z nabídky možností a hotovo.
  • Informace o proběhlém telefonátu a jeho výsledku propíše FreshFlow automaticky na kartu klienta.
  • Mějte perfektní přehled o telefonátech s klienty. 
Kontakty

Kontakty

  • Všechny aktivity obchodníků (schůzky i telefonáty) se automaticky propisují na kartu klienta.
  • Filtrujete v klientské databázi. Štítkujete kontakty do skupin. Sdílíte informace o aktivitách s klienty. Přesně tak, jak potřebujete. 
Plánování

Plánování

  • Nastavte svým obchodníkům plánovaný počet aktivit.
  • Plán se vyhodnocuje automaticky. Vše najdete online v přehledné podobě.
  • Nový efektivnější plán připravíte i bez papírování a množství tabulek. 
Příležitosti

Příležitosti

  • Vytvořte si v systému obchodní příležitost přímo u konkrétního klienta.
  • Sledujte, jak se v jednotlivých fázích rozvíjí.
  • Vyfiltrujte si příležitosti přesně podle svých potřeb. 
Statistiky a reporty

Statistiky a reporty

  • Tři slova: „Tvoří se automaticky," oddechli jste si?
  • Vždy máte k dispozici reálná data o aktivitách, jejich výsledcích i o kampaních. Online a 24 hodin denně.
  • Upravte si zobrazení podle lidí, týmů, času apod. Mějte přehled.
  • Řekněte si, jaké parametry chcete sledovat. Připravíme vám reporty na míru. 

Help desk

Bojíte se, že budete tápat? Nemusíte mít strach, o vše se postaráme. Chceme, aby pro vás byla práce s FreshFlow radost. Když si s něčím nebudete vědět rady, naši kolegové vám budou k dispozici na adrese info@freshflow.cz. 

K čemu to vše využít?

FreshFlow je systém, který zefektivní řízení vaší obchodní sítě po dalších stránkách. Kreativitě se meze nekladou.

6 příkladů, jak využijete FreshFlow 

Vše v jednom

Od řízení aktivit až po rezervaci projektoru nebo import z Google kalendáře.

Nepotřebujete množství samostatných systémů. FreshFlow zvládne vše, co se týká chodu týmu obchodníků. 

Propojení přímo s CRM

Máte rádi práci se složitými CRM systémy? My taky ne.

Z diáře FreshFlow se data automaticky přepisují tam, kam potřebujete. A zůstanou na svém místě, i když vám třeba odejde zaměstnanec. 

Virtuální řízení týmů

Nejste s týmem, ale chcete mít přehled o práci svých lidí?

Zjistěte, co dělají na pobočce, i když nejste „na place". Vaši lidé zároveň ví, že je řídíte a pracují, jako byste seděli vedle nich. 

Praktické call centrum

Pracovníkům call centra dáte přístup ke kalendářům a oni vloží navolané schůzky přímo do diářů obchodníků, které mohou vyhledat i podle obsluhovaného regionu.

Navíc máte detailní přehled o výsledcích takto domluvených schůzek. 

Ověřená pomoc pro nováčky

Naučit nováčky správným pracovním návykům bývá dřina. Dejte jim nástroj, který jim se vším pomůže.

Budou úspěšnější, šťastnější a vydrží tak u vás mnohem déle. 

Marketingové kampaně

Kampaně a lead management jednoduše a v pár krocích.

„Půjčte" svým obchodníkům kontakty, které mají obvolat. Zpracované kontakty začne FreshFlow automaticky označovat příslušnými štítky (rozpracované, nedovolané apod). Ty nezpracované se vrátí zadavateli.

Díky štítkům mají vaši lidé přehled, co s daným kontaktem dělat. Vy zase máte perfektní přehled o tom, co se s kontakty v rámci kampaně děje. Postup byznysu tak sledujete od prvního telefonátu až po podpis smlouvy online. A všechny informace máte obratem. 

Stačí si jen vést kalendář a telefonovat přes mobilní aplikaci FreshFlow. Zapomeňte na ruční vyplňování údajů. Systém vše zvládne automaticky. 

Spolupracujete s další firmou?

Dejte svým externím partnerům přístup k pracovnímu diáři svých obchodníků. Prostřednictvím FreshFlow mohou vašim obchodníkům posílat leady k navolání nebo rovnou naplánovat schůzku. A vy budete mít přesné informace o tom, jak s klienty vašich externích partnerů vaši obchodníci komunikují a jak se obchod s nimi vyvíjí. 

Zaujalo vás FreshFlow? Řekneme vám k němu klidně ještě víc

Chcete konečně využít potenciál svých obchodníků naplno? Domluvme si schůzku. 

Ano, chci se potkat

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace