Jeden flexibilní systém. Mnoho využití

Řízení týmů a poboček

Od operátorů přes obchodníky až k servisním pracovníkům. Od virtuálních týmů ke kamenným pobočkám a kancelářím. V kterémkoli okamžiku máte přehled o tom, kde kdo je a co už udělal. 

Přečíst podrobnosti

Realizace telekampaní

Rozdělujte kontakty, sledujte aktivitu, vyhodnocujte výsledky. Ať telefonují sami obchodníci nebo za ně komunikují operátoři, vy máte jistotu, že databáze bude vytěžená do poslední příležitosti.

Přečíst podrobnosti

Zapracování nováčků

Zrychlete cestu začínajícího obchodníka k prvním uzavřeným obchodům. Osvojení základních pracovních návyků a aktivit zvýší šanci na jeho udržení a zhodnocení vaší investice do jeho získání. 

Přečíst podrobnosti

Co říkají uživatelé

Kopriva

Při realizování naší akviziční kampaně prokázal FreshFlow, že je mocným nástrojem v řízení obchodní sítě."

Petr Kopřiva
Head of Multichannel Marketing and Customer Care, NN Životní pojišťovna

Více …
Krejci

Přidaná hodnota Partners Office (pozn. white-label FreshFlow v Partners) ve správě kontaktů je obrovská. Každý, kdo to myslí s budováním firmy a businessu vážně by ji měl využít. A ne jen to, organizace času a správného time managementu je cílem k úspěchu viz motto: Lidé neplánují krachovat, ale krachují v plánování. Nicméně vidět do útrob své firmy a mít kontrolu nad efektivitou spolupracovníků je jedním z nejzásadnějších řídících prvků, kterého v Office využívám."

Michal Krejčí
ředitel na pozici D2, Partners Financial Services   

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace