Zvyšte efektivitu a výsledky obchodníků i operátorů

Méně času stráveného úpravou kontaktů znamená více času na prodej. 

ROZDĚLTE KONTAKTY

Kontakty jednoduše rozdělte mezi obchodníky nebo je předejte externímu call centru k navolání.

MONITORUJTE KAMPAŇ

V kterémkoli okamžiku uvidíte stav kampaně. Kolik kontaktů a z jakých zdrojů bylo provoláno a s jakými výsledky.

MĚŘTE VÝSLEDKY

Vyhodnocujte kampaň podle výsledků, obchodníků nebo třeba regionů. Kontakty využijte v dalších kampaních.

Efektivní realizace kampaní

Už žádné přeposílání a vyplňování excelových tabulek s kontakty. Zapomeňte na nejistotu spojenou s tím, jestli bude mít obchodník volno, když asistentka domlouvá termín se zákazníkem. Konec třídění a přesouvání kontaktů, kde vám jeden vynechaný řádek znehodnotí celou databázi. 

Žádná příležitost nezapadne

Každou akcí získá kontakt štítek (např. servis, uzavřeno, e-mail a podobně), které si sami nadefinujete. Filtrováním podle štítků budou mít všichni přehled, v jaké fázi konkrétní kontakt je. Můžete je dokonce třídit podle zdroje, třeba od externích dodavatelů, a přitom je zahrnovat do celkového reportingu.

Efektivita se promítne do výsledků

Minuty ušetřené jednotlivcem při dohledávání a zapisování informací se v týmu nasčítají do hodin na celé kampani. To jsou hodiny prodejních rozhovorů navíc, ať už na telefonu nebo osobně, jejichž výsledky vám dnes chybí.

Vše na jednom místě

Propojíme FreshFlow a vaše CRM. Vy, vaši obchodníci i operátoři (interní i externí) budou mít přístup k zákaznickým informacím i reportům na jednom místě, každý s jinými právy a přístupy k datům. Data pravidelně zálohujeme a šifrujeme, takže o ně bude dobře postaráno.

FreshFlow se vám přizpůsobí

Chápeme, že vaše obchodní postupy a kroky jsou specifické. Proto upravíme náš systém tak, aby se přizpůsobil vám. Nechceme, abyste se přizpůsobovali jemu. Navíc zaškolíme vás i váš tým, abyste získali výsledky produktivnější práce co nejdřív.

FreshFlow zvyšuje produktivitu obchodních týmů

spojením diáře a databáze kontaktů.
Zjednodušuje zapisování výsledků zákaznických konverzací a sdílení informací.
Minimalizuje požadavky na čas obchodníků, takže mají víc času na prodej.

Chcete zjistit, jak může FreshFlow zvýšit produktivitu vašeho týmu? 

Kontaktujte nás


Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace