Originální diář pro řízení obchodních aktivitZapsané aktivity nejsou jen poznámky. FreshFlow aktivity chytře zpracovává pro další využití ve vašem byznysu.

Kalendář Calendee

Kalendář, který tvoří  historii vztahů a statistické přehledy.

Sdílený kalendář FreshFlow není jen prostor pro plánování. Je to inovativní nástroj pro řízení aktivit – obchodních, týmových i individuálních.
Každá naplánovaná aktivita se automaticky uloží ke konkrétnímu kontaktu, zařadí do statistik a stane se součástí přehledu o výsledcích a činnosti týmu.

Manažeři mají přímý a aktuální přehled o aktivitách týmu, jejich výsledcích i tom, co bylo s kým domluveno. Ti, kdo obchody skutečně provádí zase získají kvalitní historii klientských vztahů a vyladěnou evidenci klientů pro chytrou práci s kontakty.

Obchodní výsledek je závislý na obchodní aktivitě.

Kdo má přehled o aktivitách ve FreshFlow, má přehled o výkonu.

Zadání aktivity do kalendáře = záznam do historie kontaktu.

FreshFlow automaticky propojuje zapsané aktivity přímo s konkrétními kontakty.
Každý kontakt má svou kartu, kde vzniká historie všech schůzek, hovorů, poznámek, úkolů i výsledků.

Díky tomu vždy vidíte, co už s klientem proběhlo, jak to dopadlo, co je domluveno a co navazuje – bez přepínání mezi systémy, či bez zpětného dohledávání v Outlooku, Google kalendáři nebo Excelu.

Z těchto dat pak vzniká vysoce kvalitní klientská databáze, ve které je možné klienty mnoha způsoby filtrovat, vyhledávat či také štítkovat pro rychlou segmentaci – například pro účely konkrétních kampaní.

Sdílený kalendář ve FreshFlow

Představujeme Vám kalendář FreshFlow.

Podívejte se s námi na krátké video, ve kterém Vám představíme, jak kalendář FreshFlow funguje a v čem je výjimečný pro váš byznys.

Kalendář, který tvoří statistická data pro řízení aktivit

Kalendář FreshFlow není jen o plánování – každá zadaná aktivita se automaticky zaznamená ke kontaktu a zároveň se započítá do statistik. Díky tomu získáváte přehled o počtech schůzek, hovorů či jiných aktivit a o jejich konkrétních výsledcích – bez další práce navíc.

V kalendáři FreshFlow pracujete se svým okruhem definovaných pravidelných aktivit a jejich výsledků. Systém je sám automaticky třídí a vyhodnocuje – jak za celý tým, tak za jednotlivce, a to za libovolně zvolené období. Navíc s možností exportu konkrétních statistik do Excelu.

Výsledkem je kompletní přehled výkonu – okamžitě, bez zpětného dopočítávání nebo dohledávání. Manažeři tak mají přímé a „živé“ podklady pro řízení a obchodníci mají klid od administrativy, jelikož systém vytěžuje data přímo z jejich kalendářů.

Statistiky konkrétních aktivit

máte možnost zobrazit si údaje o počtech aktivit, a to jak v číslech podobě, tak i v grafické podobě.

Statistiky výsledků aktivit

máte možnost analyzovat konkrétní výsledky konkrétních aktivit, jejich absolutní počty a vývoj. 

Statistiky konkrétních osob

máte možnost analyzovat výkony a výsledky konkrétních osob. 

Statistiky za libovolná období

máte možnost se ke statistikám libovolně vracet a zvolit si vlastní období, za které chcete statistiky vidět.
Kalendář FreshFlow
Kalendář FreshFlow
Kalendář FreshFlow
Kalendář FreshFlow

Chytré plánování dalších kroků – následné aktivity

V každodenním shonu je snadné zapomenout na další krok, který by mohl posunout obchod dál.

FreshFlow umožňuje plánovat k aktivitám jejich následné aktivity a připomíná, co je potřeba udělat – ať už jde o následný telefonát, další schůzku nebo úkol. Vše se propíše jak do sdíleného kalendáře, tak i do karty kontaktu (případně i do úkolů).

Připomínky a potvrzení klientům

Přímo v kalendáři FreshFlow můžete zasílat svým klientům a spolupracovníkům automatické potvrzení, či připomínky aktivit.

Potvrzení, či připomínku můžete zaslat jak emailem, tak i pomocí SMS a dle vlastního textu.

Kalendář FreshFlow
Kalendář FreshFlow

Pozvánky a společné aktivity

Můžete společně efektivně komunikovat o dané aktivitě, a to například pozvánkami, poznámkami, checklisty, či přiloženými dokumenty. 

Společná aktivita se automaticky propíše do statistik daným uživatelům. Můžete též nastavovat pravidelné a opakované aktivity, například porady, se svými spolupracovníky. 

Přehledná rezervace místností a sdílených zdrojů

Sdílíte zasedačky, auta, projektor, roll-upy nebo jiné vybavení, například techniku, či nábytek?

Rezervujte si vše potřebné v samostatném kalendáři nebo blokujte přidáním konkrétních zdrojů k Vaší události. 

 

Kalendář FreshFlow
Kalendář FreshFlow

Zobrazení překryvů aktivit

Potřebujete rychle zjistit, kdy mají Vaši spolupracovníci volno? Díky FreshFlow si můžete rychle zobrazit několik kalendářů najednou (na jednom podkladu/místě) a zjistit potřebnou “mezeru” pro Vaše setkání.

K dispozici i v mobilní aplikaci

Kalendář, plánované aktivity, historie vztahů s klientem, překryvy i rezervace a mnoho dalších šikovných funkcionalit naleznete i v chytré mobilní aplikaci FreshFlow, která je zdarma ke stažení v App Store, či Google Play!

Kalendář FreshFlow
Kalendář FreshFlow

Možnost propojení s Google kalendářem a Outlookem

Do FreshFlow si můžete napojit Google kalendář a Outlook…. (M365)

Co říkají ti, kdo FreshFlow znají?

„FreshFlow jsme aktivně využívali při realizaci naší akviziční kampaně, kdy prokázal, že je mocným nástrojem v řízení obchodní sítě.“

 

 

Petr Kopřiva
Head of Multichannel Marketing and Customer Care
NN Životní pojišťovna

„Přidaná hodnota Partners Office (personalizovaná verze FreshFlow v Partners) ve správě kontaktů je
obrovská. Každý, kdo to myslí s budováním firmy a businessu vážně, by ji měl využít. Správný time
management je jedním z klíčů úspěchu. Jak se říká: Lidé neplánují krachovat, ale krachují v plánování.
Partners Office mi dává možnost do útrob firmy a mít kontrolu nad efektivitou svých
spolupracovníků. Obě tyto funkcionality považuji za naprosto zásadní a využívám je velmi často.“

 

Michal Krejčí
Partner společnosti
Partners Financial Services

„Systém FreshFlow jsme vyhodnotili jako velmi efektivní nástroj activity managementu a interaktivní
zpětné vazby napříč celým obchodním týmem. I proto jsme se rozhodli implementovat ho v rámci celé
Kmenové obchodní sítě Allianz pojišťovny, a.s.“

 

Petr Hladný
Obchodní ředitel pro KOS
Allianz pojišťovna, a. s.

Začněte s FreshFlow ještě dnes!

Na 30 dní zdarma

Bez zadávání platební karty