Pomocník pro úspěšnou správu, realizaci a řízení obchodních kampaníIdeální pro obchodní týmy, call centra a manažerský dohled

Pro obchodníky přehled, pro manažery kontrola.
FreshFlow nabízí řešení, které Vám pomůže se správou a pořádkem
v klientských vztazích, a zároveň vám umožní účinně řídit obchodní
kampaně.
Ať už oslovujete nové leady, pečujete o stávající klienty nebo řídíte tým call centra – FreshFlow vám pomůže organizovat, evidovat i vyhodnocovat. Přehled pro obchodníky, kontrola pro manažery.
Základem zdařilé kampaně je efektivní systém
Online data o průběhu navolávání, schůzkách a úspěšnosti kampaně
Máme řešení pro jakýkoliv typ B2C kampaně
Akviziční kampaně
Oslovování nových kontaktů s cílem získat nové zákazníky.
Péče o stávající klienty/ retenční kampaně
Pravidelné proaktivní kontaktování existujících zákazníků (např. nabídky nových produktů, výročí smluv, přepojištění).
Reaktivační kampaně
Cílené oslovování neaktivních klientů nebo leadů, kteří přestali komunikovat nebo nakupovat.
Kampaně realizované externími týmy (call centry)
Externí obchodníci nebo call centra pracují na základě seznamu kontaktů a přednastaveného postupu.
Obchodní kampaně v praxi – podívejte, jak na to s FreshFlow
Podívejte se s námi na krátké video, ve kterém Vám představíme, jak ve FreshFlow funguje řízení a správa obchodních kampaní a jaké jsou v tomto směru přidané hodnoty.

Obchodník zapíše aktivitu, ta se založí do karty kontaktu
FreshFlow automaticky propojuje zapsané aktivity přímo s konkrétními kontakty.
Každý kontakt má svou kartu, kde vzniká historie všech schůzek, hovorů, poznámek, úkolů i výsledků.
Díky tomu vždy vidíte, co už s leadem, či klientem v rámci kampaní proběhlo, jak to dopadlo, co je domluveno a co je ještě potřeba udělat – bez přepínání mezi systémy, či bez zpětného dohledávání v Outlooku, Google kalendáři nebo Excelu.
Získáte přehled v tom, jaké jsou preference a potřeby jednotlivých klientů, například pro další obchodní aktivity s daným klientem.
Volání z aplikace = automatická evidence hovorů a jejich výsledků
Hovory s klienty, či leady, je možné provádět unikátním způsobem, přímo v mobilní aplikaci FreshFlow – a tím se automaticky zaznamenají jako aktivita do karty daného kontaktu i do sdíleného kalendáře.
Po skončení hovoru se už jen rovnou zaškrtne z přednastavených možností výsledek (např. dovoláno, domluveno, nedovoláno, volat jindy..). Případně se také naplánuje i následná aktivita – bez nutnosti cokoli evidovat a dohledávat později zvlášť.


Zadávání výsledků a následných aktivit
Ke každé zapisované obchodní aktivitě se přiřazuje konkrétní výsledek (např. „dovoláno, chce poslat nabídku nebo nedovoláno, kontaktovat později..“). Tyto výsledky aktivit jsou vámi přednastavené přesně podle toho, jak je pro své kampaně potřebujete.
Aktivity mohou mít i následné aktivity, které na aktivitu bezprostředně navazují (např. úkol „připravit a poslat nabídku“ nebo další telefonát).
Následná aktivita se automaticky eviduje ve stanoveném termínu jak propojeně k předcházející aktivitě, tak i do karty klienta a kalendáře (případně i do úkolů).
Jedná se o jistou formu „připomínky“ toho, co je ještě třeba udělat pro to, aby byl obchod uzavřen.
Přiřazování emailů do karty klienta
Využíváte v rámci klientských kampaní i emailovou komuniikaci? Všechny důležité emaily už nemusí zůstávat jen v emailové schránce obchodníka.
Ve FreshFlow můžete obdržený nebo odeslaný email jednoduše přiřadit ke konkrétnímu kontaktu – do jeho karty.
Jako manažer tak máte jedinečnou kontrolou nad komunikací obchodníků s leady, či klienty v rámci kampaně. A každý, kdo s leadem, či klientem v rámci kampaně pracuje, vidí, co se s ním kdy řešilo, jaká byla komunikace a na co se navazuje.
Žádné přeposílání, žádné dohledávání a žádné předávání jen neúplných informací.


Štítky = přehled těch správných kontaktů pro kampaň.
Ke kontaktům můžete přidávat vlastní štítky – například je označovat podle konkrétní kampaně, regionu, stavu spolupráce nebo odpovědného obchodníka. Díky tomu si snadno vytvoříte přehledné segmenty kontaktů přesně podle toho, co právě potřebujete řídit.
Štítky se vám budou zajisté hodit při samotném procesu telefonování kontaktům – v mobilní aplikaci si můžete připravit seznamy kontaktů s konkrétním štítkem a rovnou čísla ze seznamu vytáčet.
Štítky vám umožní rychle vyfiltrovat správné klienty pro každý krok v procesu Vaší kampaně.
Rychlé určení klientů
pro kampaň –díky nabitým filtrům.
Orientace v mnoha kontaktech může být často náročná, což může značně snížit kontrolu nad tím, aby žádný klient „neutekl“.
FreshFlow vám díky strukturovaně tvořené historii vztahu s klienty umožní rychle zjistit, se kterými klienty jste např. delší dobu nekomunikovali nebo kteří jsou třeba z regionu, který chcete oslovit.
Díky třídění kontaktů například podle poslední aktivity, regionů, posledních výsledků aktivit či budoucích aktivit budete mít kompletní přehled o správných klientech pro kampaně – na pár kliknutí.

Sdílení a půjčování kontaktů v rámci kampaní
Ve FreshFlow můžete své kontakty s kolegy, či externími call centry jednoduše sdílet či půjčovat.
Kontakty se Vám následně „vrátí“, či postupně zobrazí s již vyplněnou klientskou kartou, ve které budete mít evidováno a do budoucna naplánováno vše domluvené.
Sdílení ve FreshFlow umožňuje, aby byly kontakty a s nimi evidované vztahy po danou dobu dostupné vám oběma současně.
Půjčení ve FreshFlow znamená, že kontakty a vztahy s nimi bude po určitou dobu vidět a spravovat pouze ten, komu je dočasně půjčíte.


„Pecka“ pro manažery – online statistiky kampaní.
Díky štítkům máte také možnost řídit, jak se v kampaních daří.
FreshFlow dokáže díky přednastaveným názvům aktivit a jejich výsledkům tvořit cenné statistické výstupy počtů aktivit a jejich konkrétních výsledků.
Data si můžete filtrovat podle štítků a zobrazovat si tak statistické výstupy za konkrétní kampaně a vlastní segmenty. Ty si následně můžete vyfiltrovat i za konkrétní obchodníky a automatizovaně řídit jejich výkony v rámci kampaní.
Co říkají ti, kdo FreshFlow znají?
Začněte s FreshFlow ještě dnes!
Na 30 dní zdarma
Bez zadávání platební karty