Řiďte svůj obchodní tým ve společném diáři.

FreshFlow zvyšuje produktivitu obchodních týmů spojením diáře a databáze kontaktů.  Zjednodušuje zapisování výsledků zákaznických konverzací a sdílení informací.  Minimalizuje požadavky na čas obchodníků, takže mají víc času na prodej. 

Co všechno v systému najdete?

Diář

Diář

  • Pro přehled o struktuře a počtu typů schůzek, které chcete sledovat (např. úvodní schůzka, obchodní jednání, servis).
  • Ke každé schůzce zadá obchodník zpětnou vazbu, a to jediným kliknutím.
  • Sdílejte potřebné informace efektivně. Je jedno, jestli je chcete předat vlastnímu týmu, externím spolupracovníkům nebo třeba pracovníkům call centra. 
Mobilní aplikace

Mobilní aplikace

  • Ukončíte hovor. Vyberete jeho výsledek z nabídky možností a hotovo.
  • Informace o proběhlém telefonátu a jeho výsledku propíše FreshFlow automaticky na kartu klienta.
  • Mějte perfektní přehled o telefonátech s klienty. 
Kontakty

Kontakty

  • Všechny aktivity obchodníků (schůzky i telefonáty) se automaticky propisují na kartu klienta.
  • Filtrujete v klientské databázi. Štítkujete kontakty do skupin. Sdílíte informace o aktivitách s klienty. Přesně tak, jak potřebujete. 
Plánování

Plánování

  • Nastavte svým obchodníkům plánovaný počet aktivit.
  • Plán se vyhodnocuje automaticky. Vše najdete online v přehledné podobě.
  • Nový efektivnější plán připravíte i bez papírování a množství tabulek. 
Statistiky a reporty

Statistiky a reporty

  • Vždy máte k dispozici reálná data o aktivitách, jejich výsledcích i o kampaních. Online a 24 hodin denně.
  • Upravte si zobrazení podle lidí, týmů, času apod. Mějte přehled.
  • Řekněte si, jaké parametry chcete sledovat. Připravíme vám reporty na míru. 

Jeden flexibilní systém. Mnoho využití

Řízení týmů a poboček

Od operátorů přes obchodníky až k servisním pracovníkům. Od virtuálních týmů ke kamenným pobočkám a kancelářím. V kterémkoli okamžiku máte přehled o tom, kde kdo je a co už udělal. 

Přečíst podrobnosti

Realizace kampaní

Rozdělujte kontakty, sledujte aktivitu, vyhodnocujte výsledky. Ať telefonují sami obchodníci nebo za ně komunikují operátoři, vy máte jistotu, že databáze bude vytěžená do poslední příležitosti.

Přečíst podrobnosti

Zapracování nováčků

Zrychlete cestu začínajícího obchodníka k prvním uzavřeným obchodům. Osvojení základních pracovních návyků a aktivit zvýší šanci na jeho udržení a zhodnocení vaší investice do jeho získání. 

Přečíst podrobnosti

Komu už FreshFlow pomáhá

Ing. Petr Hladný, Ph.D.

"Systém FreshFlow byl vyhodnocen jako velmi efektivní nástroj activity managementu a interaktivní zpětné vazby napříč celým obchodním týmem. I proto bylo rozhodnuto o jeho nasazení v rámci celé Kmenové obchodní sítě Allianz pojišťovny, a.s." 

Ing. Petr Hladný, Ph.D.
Obchodní ředitel pro KOS – Allianz pojišťovna, a. s.

Více …
Krejci

Přidaná hodnota Partners Office (pozn. white-label FreshFlow v Partners) ve správě kontaktů je obrovská. Každý, kdo to myslí s budováním firmy a businessu vážně by ji měl využít. A ne jen to, organizace času a správného time managementu je cílem k úspěchu viz motto: Lidé neplánují krachovat, ale krachují v plánování. Nicméně vidět do útrob své firmy a mít kontrolu nad efektivitou spolupracovníků je jedním z nejzásadnějších řídících prvků, kterého v Office využívám."

Michal Krejčí
ředitel na pozici D2, Partners Financial Services   

Kopriva

Při realizování naší akviziční kampaně prokázal FreshFlow, že je mocným nástrojem v řízení obchodní sítě."

Petr Kopřiva
Head of Multichannel Marketing and Customer Care, NN Životní pojišťovna

Více …

Chcete zjistit, jak může FreshFlow zvýšit produktivitu vašeho týmu?

Kontaktujte nás

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace