Zvyšte efektivitu a výsledky
obchodníků i operátorů
Méně času stráveného úpravou kontaktů znamená více času na prodej.


1. Rozdělte kontakty
Kontakty jednoduše rozdělte mezi obchodníky nebo je předejte externímu call centru k navolání.

2. Moniturujte kampaň
V kterémkoli okamžiku uvidíte stav kampaně. Kolik kontaktů a z jakých zdrojů bylo provoláno a s jakými výsledky.

3. Měřte výsledky
Vyhodnocujte kampaň podle výsledků, obchodníků nebo třeba regionů. Kontakty využijte v dalších kampaních.
Efektivní realizace kampaní
Už žádné přeposílání a vyplňování excelových tabulek s kontakty. Zapomeňte na nejistotu spojenou s tím, jestli bude mít obchodník volno, když asistentka domlouvá termín se zákazníkem. Konec třídění a přesouvání kontaktů, kde vám jeden vynechaný řádek znehodnotí celou databázi.
Žádná příležitost nezapadne
Každou akcí získá kontakt štítek (např. servis, uzavřeno, e-mail a podobně), které si sami nadefinujete. Filtrováním podle štítků budou mít všichni přehled, v jaké fázi konkrétní kontakt je. Můžete je dokonce třídit podle zdroje, třeba od externích dodavatelů, a přitom je zahrnovat do celkového reportingu.
Efektivita se promítne do výsledků
Minuty ušetřené jednotlivcem při dohledávání a zapisování informací se v týmu nasčítají do hodin na celé kampani. To jsou hodiny prodejních rozhovorů navíc, ať už na telefonu nebo osobně, jejichž výsledky vám dnes chybí.
Vše na jednom místě
Propojíme FreshFlow a vaše CRM. Vy, vaši obchodníci i operátoři (interní i externí) budou mít přístup k zákaznickým informacím i reportům na jednom místě, každý s jinými právy a přístupy k datům. Data pravidelně zálohujeme a šifrujeme, takže o ně bude dobře postaráno.
FreshFlow se vám přizpůsobí
Chápeme, že vaše obchodní postupy a kroky jsou specifické. Proto upravíme náš systém tak, aby se přizpůsobil vám. Nechceme, abyste se přizpůsobovali jemu. Navíc zaškolíme vás i váš tým, abyste získali výsledky produktivnější práce co nejdřív.

Zapracování nováčků
Zrychlete cestu začínajícího obchodníka k prvním uzavřeným obchodům. Osvojení základních pracovních návyků a aktivit zvýší šanci na jeho udržení a zhodnocení vaší investice do jeho získání.

Řízení týmů a poboček
Od operátorů přes obchodníky až k servisním pracovníkům. Od virtuálních týmů ke kamenným pobočkám a kancelářím. V kterémkoli okamžiku máte přehled o tom, kde kdo je a co už udělal.
FreshFlow zvyšuje produktivitu obchodních týmů spojením diáře a databáze kontaktů.
Zjednodušuje zapisování výsledků zákaznických konverzací a sdílení informací.Minimalizuje požadavky na čas obchodníků, takže mají víc času na prodej.
Chcete zjistit, jak může FreshFlow zvýšit produktivitu vašeho týmu?