Už nemusíte přepisovat tabulky nebo dolovat podklady od obchodníků a poboček.
Měřte počty hovorů, schůzek podle typu (první, druhá nebo servis) a uzavřené obchody.
Zadejte obchodníkům požadované úrovně aktivit. Rozdělte cíle mezi pobočky, týmy i jednotlivce.
Vše sledujte online. Kde kdo je a co už udělal (nebo také ne). 24 hodin denně.
Ze zápisů do diáře obchodníků se automaticky vytvářejí reporty pro vás. Můžete si upravovat zobrazení podle lidí, týmů, poboček nebo třeba v určitém časovém období. Možností máte tolik, kolik vy sami chcete.
Propojíme FreshFlow a vaše CRM, abyste nemuseli složitě přepínat mezi programy. Vy i vaši obchodníci budete mít na jednom místě přístup k zákaznickým informacím i reportům. Data pravidelně zálohujeme a šifrujeme, takže o ně bude dobře postaráno.
Většina obchodníků potřebuje zadání, co mají na cestě k prodejnímu cíli udělat. Bez požadované úrovně aktivit – počtu telefonátů a schůzek – jsou ztracení. Se zadáním aktivitních cílů a vědomím, že o jejich aktivitách máte dokonalý přehled, pracují víc. To je dovede k vyšším výsledkům.
Váš čas a práce mají obrovskou hodnotu. Nepromarněte je přepisováním tabulek, sháněním chybějících dat a přípravou reportů. FreshFlow to udělá za vás. Vy můžete ušetřený čas investovat tam, kde se nejvíc zúročí – práci s týmem nebo zákazníky.
Chápeme, že vaše obchodní postupy a kroky jsou specifické. Proto upravíme FreshFlow tak, aby vám maximálně vyhovoval. Nechceme, abyste se přizpůsobovali vy jemu. Navíc zaškolíme vás i váš tým, abyste získali výsledky produktivnější práce co nejdřív.
spojením diáře a databáze kontaktů.Zjednodušuje zapisování výsledků zákaznických konverzací a sdílení informací.Minimalizuje požadavky na čas obchodníků, takže mají víc času na prodej.
Chcete zjistit, jak může FreshFlow zvýšit produktivitu vašeho týmu?
Kontaktujte nás
© Copyright 2015-2019 FreshFlow Systems s.r.o. All rights reserved. Various trademarks held by their respective owners.