Správa úkolů a projektů pro podporu řízení obchodních aktivitVyzkoušejte řízení denních úkolů propojených s kontakty, aktivitami a kalendářem.

Kalendář Calendee

Správa úkolů, která myslí i na Váš obchod.

FreshFlow vám nabízí jednoduché řešení pro správu denních týmových úkolů a projektů, které je plně integrované s kontakty, aktivitami a kalendářem. Díky tomu se úkoly chytře doplňují s denním řízením obchodních aktivit, ze kterých úkoly často vyplývají. 

V nástroji také nechybí běžné funkcionality pro efektivní řízení a práci na řešení úkolů – například checklisty, možnost vytvářet šablony projektů, či možnost přidávat komentáře do diskuze k úkolům.

Řízení obchodních aktivit a úkolů v jednom nástroji

Vyzkoušejte propojení aktivit a úkolů a jednoduché řízení projektů ve FreshFlow

Propojení s kalendářem a kontakty

Jedním z hlavních benefitů práce s úkoly ve FreshFlow je jejich propojenost s kontakty a kalendářem. Úkoly jsou tedy ve FreshFlow přirozenou součástí řízení obchodních aktivit a klientských vztahů. 

Kromě toho, že se vytvořené úkoly automaticky propisují do karty kontaktu, respektive kalendáře, což vám zajístí automatickou evidenci, využijete určitě také propojení úkolů s obchodními aktivitami, například při zadávání následných aktivit. 

Vyplyne-li Vám ze schůzky nějaký úkol, je třeba ho zaevidovat. Ve FreshFlow rovnou vytvoříte úkol jako následnou aktivitu, čímž se Vám propojí s předchozí aktivitou, zaeviduje do kalendáře, karty kontaktu a samozřejmě i do seznamu úkolů.

Představujeme Vám řízení úkolů ve FreshFlow. 

Podívejte se s námi na krátké video, kde Vám představíme, jak funguje řízení úkolů (a projektů) ve FreshFlow a jaké jsou v tomto směru přidané hodnoty.

Intuitivní delegování na pár kliků

Ve FreshFlow je vytváření a zadávání úkolů jednoduché a intuitivní.

Přidávat můžete libovolný počet řešitelů, tedy i tým.

Řešitelé automaticky dostanou oznámení a následně se jim úkol zobrazí v nástěnce (seznamu) úkolů, kalendáři, případně v kartě vztahujícího se kontaktu. 

Seskupování úkolů do projektu

Pracujete například v rámci zakázky s mnoha úkoly a začínáte je trochu ztrácet? Jednoduše je pro lepší přehled evidujte do projektů. 

Podúkoly (checklist) ke každému úkolu

Jeden úkol často nestačí. Díky podúkolům si můžete každý úkol rozdělit na konkrétní kroky, které povedou ke skutečnému dokončení – bez zmatků a zapomenutých detailů.

Přidávejte libovolný počet podúkolů, označujte jejich stav a jednoduše si odškrtávejte to, co už je hotové.

Efektivní správa a řízení úkolů ve FreshFlow

Komentáře řešitelů úkolů

ke každému úkolu, máte možnost „chatovat“ s řešiteli ve formě komentářů (bublin).

Snadné přikládání dokumentů

ke každému úkolu, či projektu, máte možnost přiložit (nebo oskenovat) vztahující se dokument. 

Filtrování v úkolech na míru

vyzkoušejte širokou možnost toho, jak vyfiltrovat své úkoly – například od stavu, přes priority, až po konkrétní řešitele. A mnoho víc. Můžete si též uložit své vlastní filtry. 

Připomínky na mobil

využijte možnost zaslání připomínky úkolu na mobilní telefon.

Šablony pro opakované projekty

Vytváříte některé typy úkolů opakovaně, třeba jen v různém čase a pro různé klienty? Například sjednání hypotéky, přípravu nemovitosti k prodeji nebo třeba podání daňového přiznání pro klienta? 

Už nemusíte pokaždé sestavovat nový seznam stejných kroků. Vytvořte ho jen jednou a uložte si ho jako šablonu. 

Zobrazování úkolů v seznamu i v nástěnce

Preferujete zobrazovat si úkoly v kanbanu (nástěnce)? Nebo naopak raději úkoly zobrazujete v seznamu?

Ve FreshFlow si své najde každý. Mezi seznamem a kanbanem můžete navíc jednoduše překlikávat. 

Kanban je seskupen do sloupců podle To Do, Zpracovává se, Splněno, Zrušeno, Odloženo a můžete si ho zobrazit podle konkrétního řešitele, priority nebo projektu. 

Úkoly k dispozici i v mobilní aplikaci

Možnost úkoly vždy po ruce vytvářet, zadávat, či spravovat naleznete také v mobilní aplikaci FreshFlow, která je zdarma ke stažení v obchodech App Store a Google Play!

Co říkají ti, kdo FreshFlow znají?

„FreshFlow jsme aktivně využívali při realizaci naší akviziční kampaně, kdy prokázal, že je mocným nástrojem v řízení obchodní sítě.“

 

 

Petr Kopřiva
Head of Multichannel Marketing and Customer Care
NN Životní pojišťovna

„Přidaná hodnota Partners Office (personalizovaná verze FreshFlow v Partners) ve správě kontaktů je
obrovská. Každý, kdo to myslí s budováním firmy a businessu vážně, by ji měl využít. Správný time
management je jedním z klíčů úspěchu. Jak se říká: Lidé neplánují krachovat, ale krachují v plánování.
Partners Office mi dává možnost do útrob firmy a mít kontrolu nad efektivitou svých
spolupracovníků. Obě tyto funkcionality považuji za naprosto zásadní a využívám je velmi často.“

 

Michal Krejčí
Partner společnosti
Partners Financial Services

„Systém FreshFlow jsme vyhodnotili jako velmi efektivní nástroj activity managementu a interaktivní
zpětné vazby napříč celým obchodním týmem. I proto jsme se rozhodli implementovat ho v rámci celé
Kmenové obchodní sítě Allianz pojišťovny, a.s.“

 

Petr Hladný
Obchodní ředitel pro KOS
Allianz pojišťovna, a. s.

Začněte s FreshFlow ještě dnes!

Na 30 dní zdarma

Bez zadávání platební karty